Hotel & Restauracja Antonińska, Leszno
Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter

Aktualności

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter

23 września 2020

Dobrze funkcjonujący hotel jest jak orkiestra, w której wiele elementów musi ze sobą współgrać, aby zapewnić gościom najlepszej jakości usługę.

Zazwyczaj podczas wizyty w hotelu goście mają styczność tylko z kilkoma pracownikami. Najczęściej są to pracownicy recepcji oraz kelnerzy w restauracji. Często wielu gości nie myśli jednak o tym, że w celu zapewnienia im jak najlepszych wrażeń z pobytu, na ten efekt pracuje cały zespół.

Oprócz kadry menedżerskiej, pracowników recepcji, kucharzy i kelnerów, pracowników technicznych, ogromny - jeśli nie największy - wpływ na jakość pobytu w hotelu ma praca działu służby pięter. To właśnie ci członkowie “hotelowej orkiestry” dbają o komfortowy pobyt gości, czystość, estetykę hotelowych wnętrz i pierwsze wrażenie po wejściu do pokoju.

To im należą się szczególne słowa uznania za bardzo ciężką i najczęściej niedocenianą pracę. Zwłaszcza w obecnych czasach, gdy w związku z licznymi przepisami wprowadzonymi w ramach walki z pandemią koronawirusa, pracownicy dbający o porządek mają jeszcze więcej pracy.

Właśnie w tym celu zainicjowany został Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter. Aby podziękować pracownikom służby pięter za ich ciężką pracę.

Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter (Housekeeping Appreciation Week) w tym roku wypadał w terminie 14 – 18 września.

Inicjatorem tego wydarzenia w Polsce jest Karol Weber, Inspektor Hotelowy, autor bloga enjoyyourstay.pl:

„To okazanie szacunku wobec zazwyczaj najliczniejszego departamentu hotelowego za ciężką i niestety mało wdzięczną pracę. Ale to właśnie ci ludzie dbają o komfortowy pobyt gości, czystość, estetykę hotelowych wnętrz i pierwsze wrażenie po wejściu do pokoju.
Oczywiście szacunek i wdzięczność za ciężką fizyczną pracę powinniśmy okazywać przez cały rok, ale ten okres jest szczególny."

W Hotelu & Restauracji Antonińska z wielką przyjemnością włączyliśmy się do akcji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że bez codziennego wysiłku naszych pracowników działu służby pięter, nasz obiekt nie cieszyłby się tak dobrą opinią gości. To w ogromnej mierze ich zasługa. Z tej okazji postanowiliśmy przygotować dla całego działu niespodziankę. Był tort, kwiaty i okolicznościowe dyplomy dla naszych “superbohaterek”. 

Raz jeszcze dziękujemy za Waszą ciężką pracę!

Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij