Hotel & Restauracja Antonińska | Apartamenty Antonińska, Leszno
Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter
  1. Home
  2. News
  3. Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter

News

Check-in
Check-out

Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter

23 of September 2020

Dobrze funkcjonujący hotel jest jak orkiestra, w której wiele elementów musi ze sobą współgrać, aby zapewnić gościom najlepszej jakości usługę.

Zazwyczaj podczas wizyty w hotelu goście mają styczność tylko z kilkoma pracownikami. Najczęściej są to pracownicy recepcji oraz kelnerzy w restauracji. Często wielu gości nie myśli jednak o tym, że w celu zapewnienia im jak najlepszych wrażeń z pobytu, na ten efekt pracuje cały zespół.

Oprócz kadry menedżerskiej, pracowników recepcji, kucharzy i kelnerów, pracowników technicznych, ogromny - jeśli nie największy - wpływ na jakość pobytu w hotelu ma praca działu służby pięter. To właśnie ci członkowie “hotelowej orkiestry” dbają o komfortowy pobyt gości, czystość, estetykę hotelowych wnętrz i pierwsze wrażenie po wejściu do pokoju.

To im należą się szczególne słowa uznania za bardzo ciężką i najczęściej niedocenianą pracę. Zwłaszcza w obecnych czasach, gdy w związku z licznymi przepisami wprowadzonymi w ramach walki z pandemią koronawirusa, pracownicy dbający o porządek mają jeszcze więcej pracy.

Właśnie w tym celu zainicjowany został Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter. Aby podziękować pracownikom służby pięter za ich ciężką pracę.

Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter (Housekeeping Appreciation Week) w tym roku wypadał w terminie 14 – 18 września.

Inicjatorem tego wydarzenia w Polsce jest Karol Weber, Inspektor Hotelowy, autor bloga enjoyyourstay.pl:

„To okazanie szacunku wobec zazwyczaj najliczniejszego departamentu hotelowego za ciężką i niestety mało wdzięczną pracę. Ale to właśnie ci ludzie dbają o komfortowy pobyt gości, czystość, estetykę hotelowych wnętrz i pierwsze wrażenie po wejściu do pokoju.
Oczywiście szacunek i wdzięczność za ciężką fizyczną pracę powinniśmy okazywać przez cały rok, ale ten okres jest szczególny."

W Hotelu & Restauracji Antonińska z wielką przyjemnością włączyliśmy się do akcji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że bez codziennego wysiłku naszych pracowników działu służby pięter, nasz obiekt nie cieszyłby się tak dobrą opinią gości. To w ogromnej mierze ich zasługa. Z tej okazji postanowiliśmy przygotować dla całego działu niespodziankę. Był tort, kwiaty i okolicznościowe dyplomy dla naszych “superbohaterek”. 

Raz jeszcze dziękujemy za Waszą ciężką pracę!

See on the map

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by K2 Agro Spółka z o.o., Kłoda 137, 64-130, Rydzyna . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved