Hotel & Restauracja Antonińska | Apartamenty Antonińska, Leszno
  1. Home
  2. Hotel
  3. Warunki anulacji

Warunki anulacji

Check-in
Check-out

Warunki anulacji Cóż, bywa i tak że rezerwację lub pobyt trzeba anulować ...

Nasi Goście, ich wypoczynek i zadowolenie z pobytu - są dla nas najważniejsze.
Gdy jednak musicie Państwo anulować rezerwację, to prosimy o zapoznanie się jak wyglądają warunki i proces anulacji, czego powinniście Państwo dopilnować i jak rozwiązujemy różne sytuacje.

Anulacja rezerwacji dokonanej za pośrednictwem np. międzynarodowego lub krajowego systemu rezerwacji i sprzedaży - odbywa się na zasadach określonych na stronie tego pośrednika.

Anulowanie REZERWACJI dokonanej bezpośrednio w hotelu:

  1. Anulowania rezerwacji pobytu klient może dokonać w każdym czasie.
  2. Anulowanie musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
  3. Anulowanie rezerwacji Standardowej nie jest wymagane. Niemniej: ułatwi pracę recepcji.
  4. Anulowanie rezerwacji Warunkowej nie jest wymagane.
    Wystarczy nie dopłenić warunku a system rezerwację anuluje automatycznie.
  5. Anulowanie rezerwacji Gwarantowanej, czyli po wpłaceniu przez klienta zadatku lub całości należności za pobyt
    W przypadku rezygnacji:
    a) na 90 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu - Antonińska zwróci wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszta bankowe;
    b) między 90 a 31 dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu - w zależności od prognozowanej wartości sprzedaży Antonińska może zastosować rozwiązanie z punktu a) lub c);
    c) na 31 lub mniej dni przed datą planowanego rozpoczęcia pobytu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi = Antonińska wpłacone kwoty zatrzyma.
    Możemy zaproponować klientowi, który anuluje rezerwację gwarantowaną c), inny termin realizacji pobytu w ciągu najbliższych 120 dni. W miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak anulowana rezerwacja dotyczy terminów tzw. wysokiego sezonu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji.

Zmiana terminu rezerwacji anulowanej wg punktu c) - zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez Antonińska oraz możliwości dokonania zmiany. Zastrzegamy, że zmiana terminu pobytu nie może narażać Antonińska na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nas nie wiąże.

Anulowanie POBYTU

W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.

Luxurious Rooms STUNNING APARTMENTS
See on the map

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by K2 Agro Spółka z o.o., Kłoda 137, 64-130, Rydzyna . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved