Hotel & Restauracja Antonińska | Apartamenty Antonińska, Leszno
  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Warunki anulacji

Warunki anulacji

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Warunki anulacji Cóż, bywa i tak że rezerwację lub pobyt trzeba anulować ...

Nasi Goście, ich wypoczynek i zadowolenie z pobytu - są dla nas najważniejsze.
Gdy jednak musicie Państwo anulować rezerwację, to prosimy o zapoznanie się jak wyglądają warunki i proces anulacji, czego powinniście Państwo dopilnować i jak rozwiązujemy różne sytuacje.

Anulacja rezerwacji dokonanej za pośrednictwem np. międzynarodowego lub krajowego systemu rezerwacji i sprzedaży - odbywa się na zasadach określonych na stronie tego pośrednika.

Anulowanie REZERWACJI dokonanej bezpośrednio w hotelu:

  1. Anulowania rezerwacji pobytu klient może dokonać w każdym czasie.
  2. Anulowanie musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
  3. Anulowanie rezerwacji Standardowej nie jest wymagane. Niemniej: ułatwi pracę recepcji.
  4. Anulowanie rezerwacji Warunkowej nie jest wymagane.
    Wystarczy nie dopłenić warunku a system rezerwację anuluje automatycznie.
  5. Anulowanie rezerwacji Gwarantowanej, czyli po wpłaceniu przez klienta zadatku lub całości należności za pobyt
    W przypadku rezygnacji:
    a) na 90 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu - Antonińska zwróci wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszta bankowe;
    b) między 90 a 31 dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu - w zależności od prognozowanej wartości sprzedaży Antonińska może zastosować rozwiązanie z punktu a) lub c);
    c) na 31 lub mniej dni przed datą planowanego rozpoczęcia pobytu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi = Antonińska wpłacone kwoty zatrzyma.
    Możemy zaproponować klientowi, który anuluje rezerwację gwarantowaną c), inny termin realizacji pobytu w ciągu najbliższych 120 dni. W miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak anulowana rezerwacja dotyczy terminów tzw. wysokiego sezonu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji.

Zmiana terminu rezerwacji anulowanej wg punktu c) - zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez Antonińska oraz możliwości dokonania zmiany. Zastrzegamy, że zmiana terminu pobytu nie może narażać Antonińska na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nas nie wiąże.

Anulowanie POBYTU

W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.

Luksusowe pokoje Zachwycające apartamenty
Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij